SPECJALISTA/KA DS. SPRZEDAŻY I EKSPORTU NA RYNEK USA

  • bieżąca, sprawna obsługa klientów biznesowych dla firmy na rynku USA, z szeroko rozumianej branży sportowej, żywności naturalnej, funkcjonalnej i odżywkowej,
  • pozyskiwanie nowych klientów na rynku USA,
  • udział w targach zagranicznych w szczególności na rynku USA.

  • wymagana biegła znajomość języka angielskiego (poziom znajomości będzie sprawdzany podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
  • minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży zagranicznej,
  • mile widziana znajomość innych języków obcych (niemiecki, hiszpański, francuski, włoski),
  • znajomość branży żywności funkcjonalnej lub sportowej lub odżywek lub suplementów diety będzie atutem,
  • praca 3-4 dni z biura w Lublinie,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
  • komunikatywność, zaangażowanie,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (Excel, Word, Outlook, Google Drive)

  • ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia…), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
  • realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
  • otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
  • szacunek we wzajemnych relacjach,
  • otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów,
  • zwiedzanie świata z firmą.

 

Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie?
Oto ich odpowiedzi:

- "dobra pensja, która zawsze jest na czas"

- "atmosfera"

- "możliwość rozwoju i awansu"


AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii "Młode Firmy"
i "Obecność na rynku globalnym", w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG "Top Pierwszoroczniak E-commerce".



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

AMERPHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Lublin, lubelskie

Umowa o pracę, Kontrakt B2B

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Praca hybrydowa

Ważna jeszcze: 1 dzień

Benefity

Elastyczny czas pracy
Brak dress code
Możliwość pracy zdalnej
Zniżki na produkty i usługi firmowe
Spotkania integracyjne
Kawa / herbata
Owoce
Program rekomendacji pracowników